NiPe (Nimetön Peliporukka ry)
Espoolainen harrastajajoukkue, joka pelaa pilke silmäkulmassa, eikä turhan vakavasti, kunnon ylläpitämiseksi pipolätkäsäännöin. Joukkue ei osallistu mihinkään virallisiin sarjapeleihin. NiPe on monilajiseura, jossa pelataan myös sählyä, futsalia ja futista.

Elo-huhtikuussa harkat sunnuntaisin klo 11 - 12 ja tiistaisin klo 21.30 - 22.30 Ilmatar-Areenalla NHL-kaukalossa Espoon Matinkylässä . Lisäksi harkat joulu-helmikuussa Lassilan ulkotekojääkaukalossa perjantaisin klo 20.30 - 21.30. Touko-elokuussa harkat Espoossa 2 kertaa viikossa ei-vakiovuoroin vaihtelevissa halleissa.

Laji Jääkiekko
Kotipaikka Espoo
Jäseniä 105
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.

VELKATILANNE ma 6.5. klo 19

- Rinamo 12 €
- Joonas 12 €

Juha

Tarkista, että olet IN, jos olet tulossa peliin. Ne IN-ilmot, jotka olivat tämän päivän kohdalla alkuperäiseen kelloaikaan 10 - 11, on pyyhitty pois.

Lue loput viestit