NiPe (Nimetön Peliporukka ry)
Espoolainen harrastajajoukkue, joka pelaa pilke silmäkulmassa, eikä turhan vakavasti, kunnon ylläpitämiseksi pipolätkäsäännöin. Joukkue ei osallistu mihinkään virallisiin sarjapeleihin. NiPe on monilajiseura, jossa pelataan myös sählyä, futsalia ja futista.

Elo-huhtikuussa harkat sunnuntaisin klo 11 - 12 ja tiistaisin klo 21.30 - 22.30 Ilmatar-Areenalla NHL-kaukalossa Espoon Matinkylässä . Lisäksi harkat joulu-helmikuussa Lassilan ulkotekojääkaukalossa perjantaisin klo 20.30 - 21.30. Touko-elokuussa harkat Espoossa 2 kertaa viikossa ei-vakiovuoroin vaihtelevissa halleissa.

Laji Jääkiekko
Kotipaikka Espoo
Jäseniä 105
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.

MAKSUTAPA MUUTTUU
Kun selvittelin MobilePayn kanssa ongelmia, heille selvisi että hoidan seuran maksuja oman tilini kautta. MP alkoi vaatia, että maksut hoidettaisiin kuten yritystiliä eli esim. pelimaksut menisivät suoraan NiPen tilille. Käytännössä se tarkoittaisi, että MP perisi jokaisesta maksusta provision ja pankki lisäksi jokaisesta NiPen tilille tulevasta maksusta maksun. Vuodessa pelkistä lätkämaksuista kertyisi NiPelle tällä tavalla kuluja n. 560 €, mikä ei ole hyvä etenkään nyt, kun ollaan oltu tiukoilla.

Tähän asti emme ole maksaneet MP:lle mitään ja pankille vain kerran kuussa pienen maksun, kun olen siirtänyt kuukausittain yhden könttäsumman per laji tililtäni NiPen tilille.

Em. syystä siirryn ottamaan maksut Pivo-maksusysteemillä. Samalla pääsemme eroon MP:n uuden version ongelmista. Ladatkaa siis Pivo ja maksakaa sillä huomisesta lätkäpelistä lähtien. Pivo toimii käytännössä samalla lailla kuin MP. Älkää maksako enää MobilePaylla mitään NiPen maksuja!

HUOM! Aika ja paikka.

Juha

Nämä jäät korvaavat sunnuntain 21.4. peruuntuneet jäät.

VELKATILANNE 17.4. klo 20
- Roope 12 €